هتل سمینال استانبول
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل سمینال استانبول

seminal1.jpg

هتل سمینال استانبول جزو هتل های 4 ستاره استانبول است که در نزدیکی میدان تقسیم قرار دارد.این هتل  از هتل های معروف و بسیار مناسب استانبول می باشد.نمای هتل و اتاق ها طوری است که میهمانان تور استانبول میتوانند از بالکن های آن ،منظره پانوراما از پل بوغاز را تماشا کنند و از آنها لذت ببرند.

seminal2.jpg

seminal4.jpg

همه اتاق های هتل سمینال استانبول بسیار مرتب و شیک و خیلی تمیز و مناسب است ,اتاق ها با رنگ آمیزی همیشه نو ساز هستند . تلویزیون صفحه تخت، یخچال، کتری برقی و حمام خصوصی و وای فای رایگان از امکانات اتاق های هتل سمینالاستانبول می باشند که در اتاق ها دسترسی به اینترنت هم تامین شده است و میهمانان تور استانبول میتوانند با خیال راحت در آنجا اوقات خود را سپری نمایند.

 

seminal3.jpg

امکانات هتل سمینال استانبول:

استخر در هتل,چايخانه در بام هتل,اينترنت در لابي,رستوران,ترانسفر رايگان فرودگاه و ...از امکانات رفاهی هتل سمینال استانبول می باشد،لازم به ذکر است که هتل سمینال استانبول از هیچ کمبودی برخوردار نمی باشد.

seminal5.jpg

این هتل سالن های مختلف برای جلسات کاری و شخصی می باشد می باشد که باعث شده کسانی که برای سفر کاری به استانبول سفر میکنند بتوانند در هتل به برگزاری جلسه اقدام کنند ,یکی دیگر از ویژگی های خوب این هتل چهار ستاره که برای مهمانان تور استانبول بسیار مناسب می باشد,نزدیک بودن آن به خیابان استقلال و مراکز خرید می باشد که می توانند در کمترین زمان به بازار مراجعه کنند.همچنین پذیرش هتل سمینال استانبول نیز در تمامی اوقات شبانه روز آماده خدمت به مسافران می باشد.

seminal6.jpg

 مطال مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ,مجلل ترین هتل های4 ستاره استانبول , لوکس ترین هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: